Dieta na masę dla kobiet

Budowanie masy mięśniowej to domena mężczyzn. Treningi na masę, specjalistyczne diety i suplementacja – to temat, który wbrew pozorom dotyczy także i kobiet. Wiele świadomych Pań decyduje się zwiększyć swoją masę mięśniową, celem poprawy sylwetki.

Objętość tłuszczu jest około 3 razy większa od objętości mięśni. Oznacza to, że zwiększając swoją masę możemy jednocześnie optycznie wysmuklić swoją sylwetkę.

Budowanie masy mięśniowej

Wiele kobiet całkowicie odrzuca możliwość chodzenia na siłownię, suplementację środkami na masę mięśniową, bo nie chcą być „napakowane”. Takie myślenie jest błędne. Stymulacja mięśni nie powoduje, że od razu urosną nam bicepsy jak u kulturystów. Trening na siłowni pomoże nam osiągnąć jędrną sylwetkę.

Stosując się do odpowiedniej diety i treningu na masę nasza sylwetka nie zwiększy swojej objętości. W zależności od planu treningowego, możemy:

  • zwiększyć krągłości w miejscach, które tego wymagają
  • spalić tłuszcz
  • rozbudować konkretne partie mięśni
  • uwidocznić mięśnie
  • ujędrnić ciało
  • odmłodzić wygląd

Wybór ćwiczeń na masę

Rozwój sylwetki kobiet, jak i mężczyzn może (ale nie musi) przebiegać w tym samym rytmie. Istotnym jest fakt, by skupić się na ćwiczeniach rozwijających mięśnie, a nie spalających tłuszcz. Spalanie tkanki tłuszczowej ma być tylko „efektem ubocznym”.

W tym artykule scharakteryzowaliśmy ćwiczenia złożone i ćwiczenia izolowane. Na początku sugerowalibyśmy rozwój harmonijny ciała (tj wykorzystanie ćwiczeń złożonych). Z czasem można dorzucić do planu ćwiczenia izolowane, celem rozwoju konkretnych partii mięśniowych.

Odżywki na masę dla kobiet

Suplementacja, a konkretniej – wzbogacenie diety odpowiednimi odżywkami na masę dostępna jest także dla kobiet.

Bez obaw – wzrost masy mięśniowej nie jest gwałtowny i można to jak najbardziej kontrolować. Z całą pewnością – suplementy na wzrost mięśni są doskonałą alternatywą dla spalaczy tłuszczu. Wszak, wzrost masy mięśniowej ujędrnia nasze ciało, a sam proces spalania realizowany jest podczas treningu (nie trzeba tego wspomagać).

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*