Jak zrzucić brzuch po porodzie?

Większość kobiet po porodzie pragnie jak najszybciej poprawić estetykę swojego ciała. O ile na powiększone piersi Panie spoglądają przychylnym okiem, o tyle brzuch jest absolutnie nieakceptowalny.

Nieestetycznie wyglądająca skóra brzucha, dodatkowe kilogramy – przeżywa to każda, świeżo upieczona mama. To naturalna kolej rzeczy. Tak jak i naturalnym powinna być chęć powrotu do optymalnej kondycji.

Jak zrzucić brzuch i boczki po ciąży? Ćwiczenia.

ćwiczeniaPowrót do aktywności fizycznej, szczególnie ćwiczeń o charakterze aerobowym jest kluczowy. O ile ciąża przebiegła pomyślnie i nie było żadnych komplikacji – do sportu można wrócić niemal natychmiast. Pamiętaj jednak, że organizm jest w specyficznej fazie, więc zbyt duże obciążenie nie jest wskazane.

Poza ćwiczeniami aerobicznymi zaleca się wdrożyć plan treningowy ukierunkowany na mięśnie brzucha. Popularna A6W, ABS lub inny plan treningowy wzmacniający mięśnie brzucha to bardzo dobre rozwiązanie.

Dieta – czy jest konieczna?

dieta po porodzie9 miesięcy totalnej laby. Słodycze, owoce i wszelkie inne zachcianki dla ciężarnej, czemu nie? Łatwo się przyzwyczaić, gorzej ze zrezygnowaniem. O ile w ciąży możemy pozwolić sobie na taryfę ulgową, o tyle po porodzie należy radykalnie zmienić nawyki żywieniowe.

Dieta powinna być odpowiednio zbilansowana. Od indywidualnych uwarunkowań zależy to, czy potrzebna będzie rygorystyczna dieta (nie głodówkowa!), czy wystarczy zmiana nawyków żywieniowych na zdrowsze.

Brzuch po ciąży – jak zrzucić?

Wbrew pozorom powrót do optymalnej kondycji ciała nie musi długo trwać. Przy odpowiednim planie treningowym i diecie – płaskim brzuchem z jędrną skórą można pochwalić się już po kilku miesiącach. Poniżej przedstawiamy szereg praktycznych porad:

  • Powiedz „nie” słodyczom. Najlepiej całkowicie zrezygnować z cukrów w tej postaci. Jeśli jednak nie jesteś w stanie całkowicie zrezygnować – podjadaj tylko o poranku. Im później zjesz czekoladę lub batonika, tym mniej czasu pozostawisz organizmowi na spalenie kalorii.
  • Posiłek na noc powinien zawierać jak najmniej węglowodanów. Kolacja powinna zawierać głównie białko (np. twaróg, chude mięso). Ponadto, im wcześniej zjesz ostatni posiłek, tym lepiej (sugerujemy – 3 godziny przed snem)
  • 5-6 posiłków w diecie. Dieta powinna składać się z mniejszych posiłków spożywanych w odstępach 2-3 godzinnych.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*