Odchudzanie – szybkie

Niezadowolenie ze swojej sylwetki to zjawisko bardzo powszechne. Dotyczy zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Zazwyczaj wywoływane jest przez nadmierną ilość tkanki tłuszczowej w organizmie. Jak temu zaradzić? Jak pozbyć się nadmiaru tłuszczu, by móc cieszyć się świetną figurą?

Szybkie odchudzanie – czy możliwe?

Chcesz natychmiastowych zmianie i pragniesz by Twoja sylwetka jak najszybciej uległa metamorfozie? To zrozumiałe, ale najzwyczajniej w świecie – niemożliwe.

Nie ma takiej fizycznej możliwości by w ciągu miesiąca zrzucić np. 10 kg nadwagi. Można co najwyżej odwodnić się i zmienić cyferki na wadze. Trzeba jednak wiedzieć, że jest to niebezpieczne, a finalnie i tak zakończy się efektem jojo.

Ile zatem można schudnąć w ciągu miesiąca? Spalenie 2-3 kilogramów tkanki tłuszczowej w ciągu miesiąca uznawane jest za wielki sukces. Wymaga to jednak ogromnego zaangażowania i samodyscypliny.

Dieta na odchudzanie – którą wybrać?

Jak już zapewne zdążyliście się zorientować – diet na odchudzanie jest mnóstwo. Począwszy od diety 1000kcal, poprzez dietę kapuścianą, a skończywszy na diecie Dukana. Spoglądasz na całą listę i nie wiesz którą wybrać? Śpieszymy z pomocą!

Najrozsądniejszym, ale i najbardziej czasochłonnym wyborem będzie… stworzenie diety samemu w oparciu o preferencje smakowe i kulinarne. Do tego potrzebujesz jednak niezbędnej wiedzy. Aby dieta była skuteczna musisz zastosować się do poniższych rad:

Ułóż dietę składającą się z 5-6 posiłków – mniejsze porcje podawane częściej zostaną od razu trawione, a energia z nich pozyskiwana wykorzystywana na bieżąco. Dzięki temu organizm przestanie odkładać wartości odżywcze „na później”.

Ustal stałe pory posiłków – regularność jest niezwykle istotna dla Twojego organizmu. Podawanie posiłków o stałych porach sprawi, że układ trawienny będzie pracował w odpowiednim trybie.

Nie podjadaj – podjadanie to prawdziwa zmora osób odchudzających się. Szacuje się, że większość osób, które nie osiągają założonych rezultatów powodują to swoim podjadaniem.

Posiłki opieraj na: – węglowodanach złożonych i pełnowartościowym białku. Nie zapominaj również o dostarczeniu tłuszczów w postaci oliwy z oliwek lub olejów roślinnych.

Jeśli zastosujesz się do tych rad, to szybko zobaczysz jakie efekty może przynieść zmiana nawyków żywieniowych. Nie potrzebujesz radykalnych diet, by schudnąć – zdrowe, rozsądne odżywianie często przynosi jeszcze lepsze rezultaty.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*